lördag 10 april 2010

gick emot alla mina pricniper idag.

Varje gång jag sätter mig vid datorn tvekar jag om jag ska blogga eller inte. Först tänker jag hur skönt det skulle vara att skriva av sig lite. Men sen skiter jag bara i det. Hmm?

Varit lugn och skön dag. Vi vaknade inte försen vid 10 tror jag klockan var om inte mer.
Sedan har vi bara legat och sett supernatural hela dagen :)
När vi passerat kl 14.00 kom vi på att vi kanske ska röra på fläsket och hitta på något vettigt idag.
Så vi klädde på oss och for till hunddagiset och hämtade Faith, eller Fejja som hon nu ska heta. Sedan for vi i fullspäckad bil till flurheden där vi var bjudna på kalas.
Det bjöds på tårta och fin sång av lilla Klara. Så himla söta barn alltså, nästan så man blir avundsjuk..NÄSTAN.

Nu sitter jag här med mina ostkrokar och min cola. Per somnade efter vi ätit lite middag. Trötter som en, ja jag vet inte vad.


Ibland förvånar jag mig själv vad jag är på väg att göra. Tänker att saker och ting är så himla lätt att glömma. Visst jag bryr mig inte ett dugg längre. Det borde betyda jag inte bryr mig åt något av hållena. Varken höger eller vänster, visst?
Nej. NEJ. nej.

Tror nog nästan jag har bloggat klart för idag....

Inga kommentarer: