tisdag 6 april 2010

I am the Cure.

Jag var in på aftonbladet nu. Har inte varit det på jätte länge.
Började tänka på när jag jobbade på canal digital. Då var man in på aftonbladet var och varannan minut. Jag minns en kille som jobbade där sa han visste mer om Britney Spears ( för det stod mkt om henne) än om sin egen syster. När jag slutade där släppte jag iaf mitt aftonblads beroende.

Jag tyckte verkligen om Jordan Sparks - The cure innan, men nu har den fått en helt annan betydelse. Fick veta något som gjorde mig så glad så jag kunde spricka. Det var så fint.

Just Come With Your Heart
And Leave The Rest To Me
And I Promise I Will Be
And I'll Be Your Cure
Show Me Where It Hurts
And I Know That I Can Be
The Medicine You Need
Baby, I'll Be Your Cure
Your Cure

Kunde aldrig tänka att jag kunde ha en sådan inverkan på någon annans liv.
Känns fint att veta man betyder så mkt för någon.

Inga kommentarer: