fredag 21 maj 2010

Hade några underbara...sen kom de mindre underbara...

Hade några underbara dagar, sedan kom de mindre underbara dagarna.
Allt var bara besvärligt och fel. Var inte för att någon hade gjort eller inte gjort något, utan det var bara massa besvärliga tankar som inte ville försvinna. Egentligen helt onödiga.
Sen spelade värmen nog en stor roll i det hela.
Men det hela känns betydligt mycket bättre idag. Det är fredag och har nog kanske goda förhoppningar på helgen :)

Installerade om datorn igår också för att förhoppningsvis få den att sluta installera om.
Vilket jag inte räknade med var att jag hade ju noll med drivrutiner, inklusive dem till mitt internet. Så efter långt frustration igår kväll så gick jag och la mig och idag ringde jag LG. dom skickade mig en länk och hipps så ska det funka säger han i telefonen. Ska bara installera ett virusskydd så blir det upp till bevis för denna Ola.
Går med stormsteg. Internet verkar funka nu iaf.

Nu ska jag se om jag kan hitta lite sockar. Värmen är borta så nu får jag använda sockar :D

Inga kommentarer: